Переход на главную страницу web-сайта СКТЭК : http://www.cktek.crimea.ua
 
Поиск по сайту

  
КАРТА САЙТА




НОВЫЕ ПОСТУПЛЕНИЯ
- УЧЕБНЫЙ ГОД
2011-2012 
гг.


"Шумило, Г. І.
Технологія приготування їжі"
см. здесь....

 

Сирохман, І. В.
"Товарознавство харчових продуктів функціонального призначення"

Архіпов В. В., Русавська В. А. "Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства"
см. здесь.....

 

Никитенко, Л. И. "Оборудование торговых предприятий"
см. здесь......


Парфентьева, Т. Р. "Оборудование торговых предприятий"
см. здесь .....

 

Электронные учебники и учебные пособия по экономике
(онлайновый доступ)

 

 


Статистика посещений
HotLogMyCounter - Ваш счётчик
Яндекс цитирования


Поиск в Интернете

      
ЭЛЕКТРОННЫЕ ТЕКСТЫ УЧЕБНО-ПРАКТИЧЕСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ


(полная информация см. печатный оригинал)
            
      Мостова, Л. М. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства [Электронный ресурс] : учебник / Л. М. Мостова, О. В. Новікова. - 2-е изд. - К. : Ліра-К, 2011. - 388 с. : ил. - ISBN 978-966-2174-07-6.

 

      Аннотация: У навчальному посібнику викладена комплексна характеристика організації обслуговування в закладах ресторанного господарства різних типів. Наводяться вимоги до виробничих та торгових приміщень. Дається характеристика посуду, устаткуванню та білизні. В посібнику наводяться основні види меню, правила подачі холодних і гарячих закусок, страв і напоїв, зокрема лікеро-горілчаних виробів і вин, правила їх підбору і подачі. Наведений детальний опис процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при влаштуванні банкетів, прийомів, а також спеціальні форми обслуговування. Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних комплексах та за місцем роботи і навчання. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, він також буде корисний працівникам системи громадського харчування, широкому колу читачів, які цікавляться особливостями обслуговування в закладах ресторанного господарства.

 

Зміст::

 

  • Передмова. - С. 7
  • Глава 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ І ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. - С. 9
    1.1. Класифікація та типи підприємств ресторанного господарства. - С. 9 (полній текст см. здесь .....)
    1.2. Класифікація послуг закладів ресторанного господарства. - С. 27 ( полній текст см. здесь .....)
    Глава 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ. - С. 32
    2.1. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика. - С. 32
    2.2. Види підсобних приміщень, їх характеристика. - С. 36
    2.3. Обладнання торговельних приміщень. - С. 42
  • Глава 3. ХАРАКТЕРИСТИКА СТОЛОВОГО ПОСУДУ, ПРИБОРІВ ТА СТОЛОВОЇ БІЛИЗНИ. - С. 48
    3.1. Асортимент порцеляново-фаянсового посуду. - С. 48
    3.2. Асортимент кришталевого та скляного посуду. - С. 54
    3.3. Асортимент металевого посуду та столових приборів. - С. 61
    3.4. Асортимент керамічного, дерев'яного, паперового та посуду з полімерних матеріалів і фольгокартону. - С. 72
    3.5. Столова білизна, види та призначення. - С. 80
  • Глава 4. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ. - С. 85
    4.1. Сутність та види меню. - С. 85
    4.2. Принцип складання меню та його оформлення. - С. 88
    4.3. Карти напоїв та вимоги до їх складання. - С. 91
  • Глава 5. ПІДГОТОВКА ПРИМІЩЕНЬ ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ. - С. 95
    5.1. Санітарно-гігієнічна підготовка приміщень до обслуговування, розміщення меблів. - С. 95
    5.2. Порядок одержання і підготовка столової білизни, посуду, приборів. - С. 100
    5.3. Види попереднього сервірування столів залежно від характеру обслуговування. - С. 103
  • Глава 6. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. - С. 111
    6.1. Комплексна характеристика методів і форм обслуговування в закладах ресторанного господарства. - С. 111
    6.2. Очікування гостей. Резервування столиків. - С. 116
    6.3. Зустріч гостей. Надання меню. Проведення переговорів щодо вибору страв . - С. 119
    6.4. Вказівки щодо успішного ведення переговорів з прийому замовлення. - С. 124
    6.5. Якість обслуговування. - С. 127
    6.6. Виконання замовлення та розрахунок з відвідувачами. - С. 129
    6.7. Прибирання та заміна використаного посуду, приборів та білизни. - С. 132
  • Глава 7. ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. - С. 137
    7.1. Основні способи подавання страв і закусок. - С. 137
    7.2. Правила подавання холодних страв і закусок. - С. 142
    7.3. Правила подавання гарячих закусок. - С. 149
    7.4. Правила подавання супів та бульйонів. - С. 153
    7.5. Правила подавання других гарячих страв. - С. 154
    7.6. Правила подавання солодких страв і фруктів. - С. 167
    7.7. Правила подавання чаю, кави, шоколаду та какао. - С. 174
    7.8. Класифікація алкогольних і безалкогольних напоїв. - С. 178
    7.9. Правила подавання аперитивів. - С. 213
    7.10. Правила підбору та подачі напоїв до страв. - С. 214
    7.11. Правила подавання вина у пляшках. - С. 219
    7.12. Правила подавання діджестивів. - С. 225
  • Глава 8. ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИЙОМІВ ТА БАНКЕТІВ. - С. 232
    8.1. Класифікація прийомів та банкетів. - С. 232
    8.2. Прийом замовлення та підготовка до проведення банкету. - С. 238
    8.3. Банкет за столом із повним обслуговуванням. - С. 242
    8.4. Банкет за столом із частковим обслуговуванням. - С. 251
    8.5. Банкет-прийом за типом «шведський стіл». - С. 255
    8.6. Банкет-фуршет. - С. 259
    8.7. Банкет-буфет. - С. 267
    8.8. Банкет-коктейль. - С. 269
    8.9. Банкет-чай. - С. 274
    8.10. Банкет-весілля. - С. 278
    8.11. Комбінований банкет. - С. 285
    8.12. Обслуговування свят на честь знаменних дат. - С. 290
  • Глава 9. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ . - С. 298
    9.1. Організація кейтерингового обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства. - С. 298
    9.2. Організація музичного обслуговування у закладах ресторанного господарства. - С. 305
    9.3. Організація та технологія обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, торгових центрах. - С. 308
    9.4. Організація обслуговування учасників форумів, фестивалів, конференцій. - С. 310
    9.5. Організація обслуговування на транспорті. - С. 314
  • Глава 10. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ . - С. 323
    10.1. Організація обслуговування в номерах готелів. - С. 323
    10.2. Обслуговування індивідуальних туристів та груп туристів у ресторані. - С. 325
    10.3. Особливості обслуговування іноземних туристів. - С. 329
  • Глава 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ І НАВЧАННЯ . - С. 343
    11.1. Основні завдання та вимоги до організації обслуговування контингентів споживачів за місцем роботи та навчання. - С. 343
    11.2. Особливості обслуговування споживачів на підприємствах. - С. 346
    11.3. Організація дієтичного та лікувально-профілактичного харчування. - С. 352
    11.4. Організація обслуговування студентів ВНЗ, учнів загальноосвітніх шкіл та учнів ПТУ. - С. 355
  • Список використаних та рекомендованих джерел. - С. 366

    ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ
    - ПРИ ЦИТИРОВАНИИ ССЫЛКА НА ПЕЧАТНЫЙ И ЭЛЕКТРОННЫЙ ИСТОЧНИК ОБЯЗАТЕЛЬНА
    ALL RIGHTS ARE PROTECTED - REFERENCE TO THE PUBLISHED ELECTRONIC RESOURCE IS NECESSARY DURING

© Симферопольский кооперативный торгово-экономический колледж Крымпотребсоюза
Электронная копия © Ядрова Г.В. - выставлено 09.05.2012 г.