Переход на главную страницу официального web-сайта СКТЭК
 
Поиск по сайту

Поиск в Интернете

 

Статистика посещений
HotLogMyCounter - Ваш счётчик
Яндекс цитирования

       
НОВЫЕ ПОСТУПЛЕНИЯ - УЧЕБНЫЙ ГОД
2011-2012 


(полный список см. здесь.....)
    

     

     Гірняк, О. М. Менеджмент [Текст] : учебник / О. М. Гірняк, Н. П. Лазановський. - Львів : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. - ISBN 966-8340-10-8

     
Аннотация: У теоретичній частині висвітлено фундаментальні засади менеджменту: його сутність та значення, етапи розвитісу, методи та функції. Значна увага приділена питанням прийняття управлінських рішень, керівництва та лідерства, організації праці менеджера, комунікації та інформації в менеджменті тощо. Книга містить різноманітні за формою вправи (тести, ділові ігрї, ситуації, задачі тощо). їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам'яті, а наведені відповіді до них - перевірити себе. Адресовано студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, менеджерам, підприємцям, усім, хто цікавиться наукою про менеджмент.

 

Содержание:
  • Переднє слово. - С. 7
  • Тема 1. Сутність, значення та розвиток менеджменту. - С. 9
  • 1.1. Суть понять "управління" та "менеджмент". - С. 10
  • 1.2. Значення та завдання менеджменту. - С. 13
  • 1.3. Історичні етапи розвитку менеджменту в світі та в Україні. - С. 14
  • Практичні роботи. - С. 22
  • Тема 2. Методи менеджменту. - С. 27
  • 2.1. Сутність та класифікація методів менеджменту. - С. 28
  • 2.2. Економічні методи менеджменту. - С. 29
  • 2.3. Організаційно-розпорядчі методи менеджменту. - С. 31
  • 2.4. Соціально-психологічні методи менеджменту. - С. 33
  • 2.5. Особливості застосування методів менеджменту в ринкових відносинах. - С. 39
  • Практичні роботи. - С. 41
  • Тема 3. Функції менеджменту. Планування як функція менеджменту. - С. 46
  • 3.1. Загальна характеристика та класифікація функцій менеджменту. - С. 47
  • 3.2. Зміст функції "планування". - С. 48
  • 3.3. Методи організаційного планування. - С. 50
  • Практичні роботи. - С. 56
  • Тема 4. Організація в системі управління. Функція менеджменту"організація". - С. 61
  • 4.1. Організація, її роль та значення. - С. 62
  • 4.2. Структурна побудова організацій та особливості дії в них функції "організація". - С. 63
  • 4.3. Культура організації. - С. 79
  • Практичні роботи. - С. 84
  • Тема 5. Функція менеджменту "мотивація". - С. 91
  • 5.1. Поняття мотивації та її зміст. - С. 92
  • 5.2. Мотиваційні теорії. - С. 93
  • 5.3. Роль заохочення та стягнення в ефективності мотивації. - С. 98
  • Практичні роботи. - С. 102
  • Тема 6. Функція менеджменту "контроль". - С. 108
  • 6.1. Поняття і зміст контролю. - С. 109
  • 6.2. Види контролю. - С. 112
  • 6.3. Процес контролю і техніка його проведення. - С. 115
  • Практичні роботи. - С. 120
  • Тема 7. Етика сучасного менеджменту. - С. 142
  • 7.1. Суть соціальної та юридичної відповідальності в менеджменті. - С. 125
  • 7.2. Етика бізнесу і її роль у розвитку менеджменту. - С. 129
  • Практичні роботи. - С. 134
  • Тема 8. Комунікації в менеджменті. - С. 137
  • 8.1. Поняття та характеристика комунікацій. - С. 138
  • 8.2. Інформація як матеріал комунікацій та її види. - С. 139
  • 8.3. Мова та ділове письмо як складові комунікацій. - С. 142
  • 8.4. Документи та інші носії інформації. - С. 145
  • Практичні роботи. - С. 146
  • Тема 9. Керівництво та лідерство в організації. - С. 154
  • 9.1. Суть процесу керівництва та лідерства. - С. 155
  • 9.2. Стилі керівництва та типи менеджерів. - С. 159
  • 9.3. Шляхи вдосконалення керівництва колективом. - С. 162
  • Практичні роботи. - С. 165
  • Тема 10. Рішення в менеджменті. - С. 182
  • 10.1. Природа, сутність та класифікація рішень у сфері менеджменту. - С. 183
  • 10.2. Умови прийняття управлінських рішень. - С. 186
  • 10.3. Технологія розробки рішень. - С. 187
  • 10.4. Моделі та методи оптимізації рішень. - С. 181
  • Практичні роботи. - С. 198
  • Тема 11. Конфлікти в менеджменті. - С. 202
  • 11.1. Природа конфлікту та керівництво конфліктною ситуацією в організації. - С. 203
  • 11.2. Види конфліктів. - С. 204
  • 11.3. Умови та причини виникнення конфліктів. - С. 208
  • 11.4. Методи розв'язання: конфліктів. - С. 211
  • Практичні роботи. - С. 216
  • Тема 12. Організація праці менеджера. - С. 236
  • 12.1. Зміст організації керівної праці менеджера. - С. 237
  • 12.2. Організація роботи з документами. - С. 243
  • 12.3. Організація й проведення ділових зустрічей. - С. 244
  • 12.4. Організація прийому відвідувачів. - С. 247
  • Практичні роботи. - С. 249
  • Тема 13. Розвиток особистого менеджменту. - С. 254
  • 13.1. Керування часом. - С. 255
  • 13.2. Швидке читання. - С. 263
  • 13.3. Графічні засоби в роботі менеджера. - С. 264
  • 13.4. Тренування пам'яті. - С. 265
  • 13.5. Тренування інтелекту. - С. 266
  • 13.6. Керування стресом. - С. 268
  • Практичні роботи. - С. 271
  • Тема 14. Антикризове управління діяльністю підприємства. - С. 295
  • 14.1. Суть кризи та банкрутства підприємства. - С. 296
  • 14.2. Основні складові антикризового управління діяльністю підприємства. - С. 301
  • 14.3. Роль і значення санації в запобіганні банкрутства підприємств. - С. 305
  • Практичні роботи. - С. 310
  • Тема 15. Економічна ефективність менеджменту. - С. 314
  • 15.1. Витрати праці в управлінні підприємством, їх класифікація. - С. 315
  • 15.2. Критерії і методи визначення економічної ефективності менеджменту на підприємстві. - С. 317
  • Практичні роботи. - С. 321
  • Короткий термінологічний словник. - С. 322
  • Афоризми в менеджменті. - С. 331
  • Список літератури. - С. 350


© Симферопольский кооперативный торгово-экономический колледж Крымпотребсоюза
Электронная копия© Ядрова Г.В. - выставлено 04.04.2012 г.