Переход на главную страницу web-сайта СКТЭК : http://www.cktek.crimea.ua
 
Поиск по сайту

  
КАРТА САЙТА


 

Электронные учебники и учебные пособия по экономике
(онлайновый доступ)

 

 


Статистика посещений
HotLogMyCounter - Ваш счётчик
Яндекс цитирования


Поиск в Интернете

      
ЭЛЕКТРОННЫЕ ТЕКСТЫ УЧЕБНО-ПРАКТИЧЕСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ

(полная информация см. печатный оригинал)

           

      Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства/В. В. Архіпов , В. А. Русавська. - Навч. посіб. 2- ге вид. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 342 с. - ISBN 978-611-01-0289-6

 

     У посібнику розкрито сутність організації процесу обслуговування в за¬кладах ресторанного господарства різних типів і класів та дана характеристика матеріально-технічної бази як необхідної її передумови. Висвітлені основні правила подавання страв і напоїв, культури їх споживання. Охарактеризовані методи і форми обслуговування споживачів, які використовуються в закладах ресторанного господарства як повсякденно, так і при проведенні бенкетів та прийомів, здійсненні кейтерінгового обслуговування, створенні умов для роз¬ваг і відпочинку.
     Матеріал, поданий з урахуванням вимог сучасного ресторанного бізнесу, дозволяє успішно засвоїти курс організації обслуговування в закладах ресто-ранного господарства.
     Для студентів вищих навчальних закладів, коледжів, керівників і праців¬ників ресторанного господарства.

Зміст:
  • Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ З (полный текст главы см. здесь.....)
    1.1. Послуги закладів ресторанного господарства та вимоги до них З
    1.2. Характеристика методів і форм обслуговування 4
    Контрольні питання 6
  • Тема 2. ТОРГІВЕЛЬНІ ПРИМІЩЕННЯ -7
    2.1. Види торгівельних приміщень, їх призначення та характеристика 7
    2.2. Взаємозв'язок торгівельних залів, виробничих та підсобних приміщень 11
    2.3. Сучасний інтер'єр торгівельного залу та вимоги до нього 13
    2.4. Характеристика буфету при ресторані, приміщення для нарізання хліба та сервізної 15
    2.5. Організація роботи мийної столового посуду 17
    2.6. Устаткування залів. Сучасні вимоги до меблів 19
    Контрольні питання 31
  • Тема 3. СТОЛОВИЙ ПОСУД ТА НАБОРИ.СТОЛОВА БІЛИЗНА . 32
    3.1. Класифікація, вимоги до посуду 32
    3.2. Характеристика порцелянового, фаянсовогота керамічного посуду 33
    3.3. Характеристика скляного, кришталевого та мірного посуду 36
    3.4. Характеристика металевого посуду. Види та призначення 39
    3.5. Столові набори. Види, призначення та характеристика 41
    3.6. Дерев'яний і пластиковий посуд, набори. Види та призначення 44
    3.7. Столова білизна. Види та призначення 45
    Контрольні питання 49
  • Тема 4. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ 50
    4.1. Меню, прейскурант страв, карта вин та напоїв 50
    4.2. Види меню 57
    4.3. Оформлення меню і прейскурантів 58
    Контрольні питання 59
  • Тема 5. ПІДГОТОВКА ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ. 60
    5.1. Підготовка торговельного залу 60
    5.2. Підготовка столового посуду, наборів, столової білизни 63
    5.4. Підготовка персоналу до обслуговування 95
    Контрольні питання: 100
  • Тема 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНАХ 101
    6.1. Основні елементи обслуговування в ресторанах 101
    6.2. Послідовність подачі страв і напоїв 108
    6.3. Способи подачі страв і закусок 117
    6.4. Правила подачі холодних страв і закусок 120
    6.5. Правила подачі гарячих закусок 125
    6.6. Правила подачі супів 127
    6.7. Правила подачі других гарячих страв 128
    6.8. Правила подачі солодких страв і фруктів 133
    6.9. Правила подачі гарячих і холодних напоїв 136
    6.10. Подача тютюнових виробів 139
    6.11. Деякі правила етикету і норми поведінки за столом 140
    Контрольні питання: 143
  • Тема 7. БАНКЕТИ І ПРИЙОМИ 144
    7.1. Організація і види банкетів 144
    7.2. Банкет-прийом з повним обслуговуванням офіціантами 145
    7.3. Банкет-прийом з частковим обслуговуванням офіціантами 166
    7.4. Організація фуршетів 169
    7.5. Банкет-коктейль 182
    7.6. Банкет чай 188
    7.7. Буфет-фуршет-гірка 190
    7.8. Банкет-прийом „шведський стіл" 192
    Контрольні питання: 197
  • Тема 8. СПЕЦІАЛЬНІ ВИДИ ПОСЛУГ І ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 198
    8.1. Обслуговування за типом «шведський стіл» 198
    8.2. Послуги з організації харчування учасниківз'їздів, конференцій, фестивалів, форумів та нарад 213
    8.3. Послуги з організації харчування в готелях 217
    8.4. Послуги з організації харчування пасажирів залізничного транспорту 220
    8.5. Послуги з організації харчування в аеропорту і на борту літака 236
    8.6. Послуги з організації харчування пасажирівна автомобільному та водному транспорті 257
    8.7. Організація обслуговування в місцях масового відпочинку 258
    8.8. Організація форм прискореного обслуговування 259
    8.9. Особливості обслуговування тематичних заходів та весіль 260
    Контрольні питання 267
  • Тема 9. ПРОГРЕСИВНІ ТЕХНОЛОГИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 268
    Контрольні питання 317
  • Тема 10. ОРГАНІЗАЦІЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 318
    10.1. Обслуговування на виробничих підприємствах 318
    10.2. Організація харчування учнів загальноосвітніх шкіл 328
    10.3. Організація харчування студентів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів 332
    10.4. Організація харчування учнів професійно-технічних училищ 335
    Контрольні питання 337

ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ
- ПРИ ЦИТИРОВАНИИ ССЫЛКА НА ПЕЧАТНЫЙ И ЭЛЕКТРОННЫЙ ИСТОЧНИК ОБЯЗАТЕЛЬНА
ALL RIGHTS ARE PROTECTED - REFERENCE TO THE PUBLISHED ELECTRONIC RESOURCE IS NECESSARY DURING

© Симферопольский кооперативный торгово-экономический колледж Крымпотребсоюза
Электронная копия © Ядрова Г.В. - выставлено 06.02.2012 г.